Retour

Retourtermijn

Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, heb je 14 dagen de tijd om je artikel als retour aan te melden via onze retourportal:
👉 Retour aanmelden via MyParcel

Tijdens de bedenktijd vragen wij je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking.
Vanwege hygiëne zijn de volgende producten uitgesloten van het herroepingsrecht:

  • Wigs

  • Geopende Tape-Ins

  • Geopende Weave Bundels

Rolyn Hair behoudt zich het recht voor om kosten in rekening te brengen of de retour te weigeren wanneer het product gebruikt, beschadigd of niet in originele staat is.
Let op: het is niet mogelijk om wigs te retourneren.


Kosten en terugbetaling

De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Wij starten de terugbetaling zodra het product in goede orde is ontvangen. De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalmethode als waarmee de bestelling is geplaatst, tenzij anders overeengekomen. De terugbetaling is kosteloos.


Defect product

Denk je dat je een defect artikel hebt ontvangen? Neem dan direct contact met ons op via:
📧 rolynhair@hotmail.com
📱 WhatsApp: +31 6 49 11 22 88

Ons haar wordt zorgvuldig gecontroleerd om ervoor te zorgen dat onze klanten alleen de beste kwaliteit ontvangen.


Garantie

Rolyn Hair biedt geen garantie op het haar.
Na het openen van de weavebundel vervalt het herroepingsrecht en kunnen wij niet meer verantwoordelijk worden gehouden voor het haar. Er wordt geen garantie gegeven op onze producten.